21/06/2018

Concorso Colalboratore B3: Esito Prova scritta

Gli esiti della prova scritta del concorso per collaboratore B3 sono stati pubblicati all’albo pretorio comunale e nella sezione bandi ed avvisi del sito comunale. Albo Pretorio

04/05/2018

Asfaltature e modifiche temporanee circolazione

Interventi di ripristino manto stradale mediante asfaltatura e modifiche temporanee alla circolazione. continua »

»

CampoFestival 2015 Concerto

CampoFestival 2015

Musica dalle aree Celtiche a Campo Ligure

Castello Spinola
31/07/2015 - 02/08/2015

• 31 Luglio: BIRKIN TREE & GENS D'YS DANCERS (Italia)
  • 1 Agosto: CALADH NUA (Irlanda)
  • 2 Agosto: VINCENZO ZITELLO (Italia)

Campofestival – Celtic Music Festival.
Every year since 1997, during the first weekend of August, the Castle is home to the important Celtic Music Festival, taking advantage of the suggestive historical setting, presenting performances by Italian and international bands, promoting their diverse repertoire and getting people to better appreciate this music genre, also through the use of traditional instruments, like violin, uilleann pipes, flute, bodharan and Celtic harp, with their unique sound presence. Each year this event is held in combination with the “Sagra del Cinghiale” (wild boar meat festival), where one can taste traditional dishes like polenta or ravioli with boar stew.